ZWROTY
Zwrot i odstąpienie od umowy
ZAQQ stawia na doskonałą obsługę! Jeśli nie jesteś zadowolony z towaru, który od nas otrzymałeś, masz możliwość zwrotu zamówionych artykułów.
30 dni na zwrot
Pamiętaj, że możesz zwrócić swoje buty w ciągu 30 dni i że przyjmujemy tylko nieużywane artykuły. Dlatego zalecamy przymierzenie butów na miękkiej powierzchni (np. dywan) i sprawdzenie ich. Upewnij się, że nie usuwasz etykiet przymocowanych do butów i nie brudzisz artykułów. Prosimy umieścić buty ZAQQ w oryginalnym opakowaniu, w którym wysłaliśmy Ci artykuł. W następnym kroku włóż oryginalnie zapakowany artykuł i wypełniony formularz zwrotu do pudełka wysyłkowego. Możesz oczywiście użyć kartonu ZAQQ.
Jak odesłać towar?
Jeśli chcesz zwrócić artykuł lub wymienić go na inny artykuł w innym rozmiarze lub kolorze itp., możesz to łatwo zaznaczyć, a my zajmiemy się resztą.
Proszę nakleić etykietę zwrotną na pudełko wysyłkowe. Jeśli używasz kartonu ZAQQ, upewnij się, że etykieta, z którą wysłaliśmy Twoje zamówienie, nie jest już widoczna. Usuń ją całkowicie przed wysyłką lub zaklej ją etykietą zwrotną.
Wymiana butów na inny model lub rozmiar odbywa się u nas z bezpłatnym zwrotem przez nasze portal zwrotów i bezpłatną wysyłką nowego towaru.
W przypadku pełnego zwrotu (niezależnie od wyboru dostawcy usług wysyłkowych lub korzystania z naszego portalu zwrotów) odliczamy z kwoty zwrotu opłatę w wysokości 3,90 EUR. Jeśli zachowasz część swojego zamówienia, a część odeślesz, nie ponosisz żadnych kosztów, a jedynie koszty wysyłki, które już zapłaciłeś.
Jeśli mieszkasz poza Niemcami, niestety nie możemy pokryć kosztów transportu zwrotnego i będą one obciążały Ciebie, chyba że zwrot następuje z powodu błędu z naszej strony i z krajów Unii Europejskiej. W takim przypadku wybierz standardową wysyłkę, ponieważ nie zwracamy kosztów wynikających z przesyłek ekspresowych.
Proszę upewnić się, że zwrot jest opatrzony numerem śledzenia przesyłki w Twoim własnym interesie. Jeśli paczka zostanie wysłana bez numeru śledzenia, nie ponosimy odpowiedzialności w przypadku jej utraty.
W przypadku uzasadnionych zwrotów, które mają swoje źródło poza Unią Europejską, niestety nie możemy zwrócić kosztów transportu.
Jak odesłać buty z Austrii, Szwajcarii oraz innych krajów?
Nie możemy niestety pokryć kosztów zwrotu z innych krajów. Proszę dołączyć do zwrotu kopię potwierdzenia zamówienia lub faktury i poinformować nas, czy chcesz wymianę czy zwrot pieniędzy oraz zadeklarować paczkę jako "towar do zwrotu".
Następnie wyślij swoje zamówienie na poniższy adres:
FEN / ZAQQ GmbH
Teichstraße 11
09366 Niederdorf
Niemcy / Germany
Następnie wyślij swoje zamówienie na poniższy adres:
FEN / ZAQQ GmbH
Teichstraße 11
09366 Niederdorf
Niemcy / Germany
Jak otrzymam zwrot pieniędzy?
Gdy tylko zwrot do nas dotrze i zostanie sprawdzony, zwrócimy Ci kwotę. W zależności od metody płatności otrzymasz:
przy przedpłacie, poleceniu zapłaty i przelewie natychmiastowym zwrot na Twoje konto bankowe
przy płatności przez PayPal zwrot na Twoje konto PayPal. Czy kwota zostanie na Twoim koncie PayPal na kolejny zakup, czy wróci na Twoje konto bankowe, możesz samodzielnie ustalić w PayPal. Nie mamy na to wpływu.
Zwrot pieniędzy następuje w ciągu kilku dni po otrzymaniu zwrotu.