ZWROTY

Zwroty i anulowanie
ZAQQ pisze "usługa" pogrubioną czcionką! Jeśli nie jesteś zadowolony z wysłanych przez nas towarów, możesz je zwrócić, aby otrzymać zwrot pieniędzy.

20-dniowa polityka zwrotów
Pamiętaj, że możesz zwrócić nam swoje buty w ciągu 20 dni i że możemy przyjąć tylko nieużywane przedmioty. Z tego powodu zalecamy przymierzenie i przetestowanie naszych butów na miękkich powierzchniach (takich jak podłogi wyłożone dywanem). Należy pamiętać o pozostawieniu metek przymocowanych do butów i nie brudzeniu ich.

Jak mogę odesłać towar?

Niestety nie możemy pokryć kosztów ponownej wysyłki z krajów innych niż Niemcy. W takim przypadku klient ponosi koszty zwrotu.

Jeśli chcesz zwrócić przedmiot lub wymienić go na inny w innym rozmiarze lub kolorze itp., po prostu zaznacz to w formularzu wysyłki, a my zajmiemy się resztą. Prosimy o umieszczenie butów ZAQQ w oryginalnym opakowaniu, w którym wysłaliśmy artykuł. Następnie umieść oryginalnie zapakowany artykuł w pudełku wysyłkowym. Umieść naklejkę zwrotną na kartonie wysyłkowym. Jeśli używasz kartonu ZAQQ, upewnij się, że etykieta z Twoim adresem nie jest już widoczna. Przed wysyłką należy ją całkowicie usunąć lub zakryć etykietą zwrotną.

Jak mogę otrzymać zwrot pieniędzy?
Po otrzymaniu i sprawdzeniu zwrotu dokonamy zwrotu płatności. W zależności od metody płatności otrzymasz: W przypadku płatności z góry, poleceń zapłaty i przelewów Sofort - kredyt na koncie bankowym. W przypadku płatności PayPal - środki na koncie PayPal. To, czy kwota pozostanie na saldzie PayPal w celu dokonania kolejnego zakupu, czy wróci na konto bankowe, zależy od ustawień PayPal. Nie mamy na to wpływu. Zwrot pieniędzy nastąpi w ciągu kilku dni od otrzymania zwrotu.